Wagon set 2 with three type Y/B 70 passenger coaches of the railway company of the German Democratic Republic (Deutsche Reichsbahn).
Consisting of one 2nd class type Bme passenger coach, one type Bcme couchette coach and one type WLABme sleeper. From 1970, the German State Railway procured the type Y/B 70 coaches, a further development of the UIC-Y coaches. These were compartment coaches for express train transport. Until the 1980s, these trains remained the preferred vehicles for the transit trains from Berlin – Western Germany, and for other international long-distance trains. They were also regular visitors to Western Germany as part of the Inter-Zone trains.
Steam locomotive 38 2471 of the Deutsche Reichsbahn.
Complete redesign.
Finely detailed model with many separately attached plug-in parts.
Wheels with fine spokes.
Version with rivet tender and Wagner smoke deflectors.
Home Rbd Magdeburg, Bw Roßlau
In digital operation with switchable cab and engine lighting.
With newly developed dynamic steam for even more authentic steam discharge from the chimney.
Vagonová souprava se čtyřmi rychlíkovými vozy pro Trans-Europe Express "Saphir" Německých spolkových drah.
Varianta formy!
Souprava se skládá ze dvou oddílových vozů 1. třídy typu Avümz 111, jednoho otevřeného vozu 1. třídy typu Apümz 121 a jednoho jídelního vozu typu WRümh 132.
Otevřený vůz k sezení se dvěma skříňovými okny a dvěma vývěsními skříňkami na každé straně vozu.
oddílové vozy se dvěma vývěsními skříňkami na každé straně vozu, jeden vůz s rozhlasovou anténou pro vlakový poštovní rozhlas.
Jediný "popový jídelní vůz" DB WRümh 132, poprvé se správným uspořádáním oken a nápisy
Autentická reprodukce poslední jízdy vozu Pop-WRümh v soupravě TEE 20 Saphir dne 10. yesnuary 1974 mezi Norimberkem a Bruselem.
Detailně propracované podvozky
Když DB v roce 1970 zavedla pro své vozy nové barevné schéma "Pop colors", byl podle toho přelakován i jeden nový jídelní vůz typu WRümh 132 do oblázkově šedé/fialově červené barvy.
Class 354.1 Všudybylka steam locomotive of the Czechoslovak State Railways.
Boiler with a single cupola and Giesl ejector.
Metal bumper.
Subtly designed wheels with low wheel flanges.
Drive and connecting rods made of fine cast metal.
Installed lighting of the driver's cabin and engine, switchable in digital mode.
Vagonová souprava se čtyřmi mezivozovými jednotkami pro plynovou turbínovou soupravu třídy 602 Německých spolkových drah.
Doplňková souprava sestávající ze dvou oddílových vozů, jednoho jídelního vozu a jednoho kuchyňského vozu.
Stejnosměrná verze
Protože se ukázalo, že výkon motorového vozu VT 11.5 (třída 601) je nedostatečný, byly v roce 1971 čtyři koncové vozy přestavěny na pohon plynovou turbínou, jejíž nejvýraznějším prvkem byly velké přívody vzduchu před kabinou strojvedoucího, které zásobovaly turbínu vzduchem.
Tyto závady způsobovaly, že provoz těchto vlaků byl stále méně hospodárný, a proto byly soupravy jezdící pod označením třídy 602 v letech 1978 a 1979 opět vyřazeny z provozu DB. Pro muzejní účely se dochoval pouze koncový vůz 602 003. Nyní se nachází v muzeu DB v Norimberku.
Diesel locomotive T 478.3089 Czechoslovak State Railways.The so-called "Brejlovci" were designed and built at the ČKD plant in Prague, the first prototypes were built in 1968, and a total of 408 units of this excellent locomotive were produced.