Wagenset 2 mit drei Reisezugwagen der Bauart Y/B 70 der Eisenbahngesellschaft der Deutschen Demokratischen Republik (Deutsche Reichsbahn).
Bestehend aus einem Reisezugwagen Bauart Bme 2. Klasse, einem Liegewagen Bauart Bcme und einem Schlafwagen Bauart WLABme. Ab 1970 beschaffte die Deutsche Reichsbahn die Wagen des Typs Y/B 70, eine Weiterentwicklung der UIC-Y-Wagen. Es handelte sich um Abteilwagen für den Schnellzugverkehr. Bis in die 1980er Jahre blieben diese Züge die bevorzugten Fahrzeuge für die Transitzüge von Berlin nach Westdeutschland und für andere internationale Fernzüge. Im Rahmen der Interzonenzüge waren sie auch regelmäßige Besucher Westdeutschlands.
Dampflokomotive 38 2471 der Deutschen Reichsbahn.
Komplette Neukonstruktion.
Fein detailliertes Modell mit vielen separat angesetzten Steckteilen.
Räder mit feinen Speichen.
Ausführung mit Nietentender und Wagner-Windleitblechen.
Beheimatung Rbd Magdeburg, Bw Roßlau
Im Digitalbetrieb mit schaltbarer Führerstands- und Triebwerksbeleuchtung.
Mit neuentwickeltem dynamischen Dampf für noch authentischeren Dampfaustritt aus dem Schornstein.
Vagonová souprava se čtyřmi rychlíkovými vozy pro Trans-Europe Express "Saphir" Německých spolkových drah.
Varianta formy!
Souprava se skládá ze dvou oddílových vozů 1. třídy typu Avümz 111, jednoho otevřeného vozu 1. třídy typu Apümz 121 a jednoho jídelního vozu typu WRümh 132.
Otevřený vůz k sezení se dvěma skříňovými okny a dvěma vývěsními skříňkami na každé straně vozu.
oddílové vozy se dvěma vývěsními skříňkami na každé straně vozu, jeden vůz s rozhlasovou anténou pro vlakový poštovní rozhlas.
Jediný "popový jídelní vůz" DB WRümh 132, poprvé se správným uspořádáním oken a nápisy
Autentická reprodukce poslední jízdy vozu Pop-WRümh v soupravě TEE 20 Saphir dne 10. yesnuary 1974 mezi Norimberkem a Bruselem.
Detailně propracované podvozky
Když DB v roce 1970 zavedla pro své vozy nové barevné schéma "Pop colors", byl podle toho přelakován i jeden nový jídelní vůz typu WRümh 132 do oblázkově šedé/fialově červené barvy.
Dampflokomotive Baureihe 354.1 Všudybylka der Tschechoslowakischen Staatsbahn.
Kessel mit Einfachkupolofen und Giesl-Ejektor.
Stoßstange aus Metall.
Dezent gestaltete Räder mit niedrigen Spurkränzen.
Antriebs- und Pleuelstangen aus Feingussmetall.
Eingebaute Fahrerhaus- und Motorbeleuchtung, im Digitalmodus schaltbar.
Vagonová souprava se čtyřmi mezivozovými jednotkami pro plynovou turbínovou soupravu třídy 602 Německých spolkových drah.
Doplňková souprava sestávající ze dvou oddílových vozů, jednoho jídelního vozu a jednoho kuchyňského vozu.
Stejnosměrná verze
Protože se ukázalo, že výkon motorového vozu VT 11.5 (třída 601) je nedostatečný, byly v roce 1971 čtyři koncové vozy přestavěny na pohon plynovou turbínou, jejíž nejvýraznějším prvkem byly velké přívody vzduchu před kabinou strojvedoucího, které zásobovaly turbínu vzduchem.
Tyto závady způsobovaly, že provoz těchto vlaků byl stále méně hospodárný, a proto byly soupravy jezdící pod označením třídy 602 v letech 1978 a 1979 opět vyřazeny z provozu DB. Pro muzejní účely se dochoval pouze koncový vůz 602 003. Nyní se nachází v muzeu DB v Norimberku.
Diesellokomotive T 478.3089 der Tschechoslowakischen Staatsbahn.Die sogenannten „Brejlovci“ wurden im ČKD-Werk in Prag entworfen und gebaut, die ersten Prototypen wurden 1968 gebaut und insgesamt wurden 408 Exemplare dieser hervorragenden Lokomotive hergestellt.